Halloj!

Jag ska sova snart, har väl haft en rätt långsam dag. Vaknade av att jag var jätteillamående och stannade hemma från skolan. Hunter stannade också hemma och var magsjuk... Ikväll så skulle jag ha antingen gått på carnival med Erin eller åkt och shoppat med Kelly och Taylor eller plugga inför DECA med Kirstinia. Men..istället så gjorde jag ingenting!

Häromdagen hade vi en såå intressant historia lektion! En av elevernas farfar/morfars far kom och talade, han var en krigsveteran från Andra Världskriget. Han släppte bomber över Japan vilket han berättade om och annat. Han verkade ha tagit kriget rätt lättviktigt. Han sa att han inte blev så nervös och att de hade det roligt typ. Men också så var det ju klart att han måste ha varit lite nervös iallafall, tror jag. Det har dokumenterats vilken tid de sista bomberna släpptes i Japan...Tiden var typ 1.30 pm och han släppte sin sista bomb 2.32, så han kan möjligen ha släppt den absolut sista bomben i Andra Världskriget. Han var 18 när han började sin träning som pilot och nu är han 87.

I skolan så ska vi ha ett event som heter "Powder Puff", där tjejerna har en football match mot varandra! Yayyy jag ska vara med!! Jag vet inte om jag kommer vara bra nog att vara med och spela, det är typ bara 15 pers som får, men ska försöka. Och footballkillarna är våra coacher haha :P Ska bli kul! PLUS, den gulligaste killen i vår skola kommer coacha mig! Yes! Haha. Det kommer vara juniors mot seniors, jag spelar med the seniors.

Jag har sparat jättemycket pengar genom att köpa bikinis på ett ställe! Det är en affär med jättedyra märkesbikinis som jag aldrig går in i, men jag och Kelly bestämde oss för att bara gå in och titta. Och så är det massa bikinidelar som det var rea på, alla kostade 10 dollar styck! Så jag köpte mig 4 delar, ett rosa set och två delar som jag kan mixa och matcha lite hur som helst. Jag räknade ut hur mycket jag sparat från det originella priset. Det hade kostat mig 209 dollar, och jag fick det för 40, sparat 169 dollar vilket är drygt 1200 kronor!! Yay!

Imorgon så ska jag plugga DECA, sen blir det att göra nåt med Erin och Brooke!!! På söndag ska jag hjälpa till på en kyrkgrej med Kelly, vi ska passa barn medans föräldrarna har som ett möte.

Nej, nu ska jag sova.. Mår fortfarande illa usch. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0