Godmorgon!

Igar var det ett peprally infor baseball och lite andra sma grejer. Det var vid footballsplanen. Jag skulle egentligen ga ut pa planen for att jag gar till Internationals i DECA, men kande inte for det sa stannade i laktarna och gomde mig och pratade med kompisar. Haha nere pa planen star de i en grupp och vantar pa att stalla sig i ett led ute pa planen och bli presenterade och sa. Jag blickar ned for en sekund sa ser jag tva av DECA pojkarna peka pa mig och "vinka in mig" med en glimt i ogat. Sa jag var tvungen att ga ner, nar jag kommer ner sager en av dom "You're not getting away. You can't escape from this" haha.

Lamnade in min track uniform igar, kandes lite sorgligt. Ska hamta min medalj idag tankte jag, vann den i langdhoppet hihi!

Jag kan inte tro att jag snart aker tillbaka till Sverige. Kanns som att allting bara  blir battre och battre och battre for var dag har och nu maste jag aka hem snart... :( Kommer sakna familjen och kompisarna har sa himla mycket!

Pa lordag sa bar det av till Kentucky!!!! DECA INTERNATIONALS! Langtar! Vi kommer ga pa en konsert, "Lady Antebellum" och gora lite annat. Ga pa frukost pa "the Kentucky Derby", hast race. Och ta nan bat och grejer. Jag maste borja packa. Flyget gar typ 6 pa morgonen, sa vi ska motas typ 4.30. Bla. Sen ska vi sjalvklart tavla ocksa. Vi kommer tavla mot Kanada, Tyskland, Puerto Rico och lite andra lander. Och alla staterna i USA. Alla Texas-folk far cowboyhattar!

Aja, nu borjar skolan snart. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, kan inte du skriv att inlägg om hur det var att skaffa kompisa, lätt, svårt, var många inteserade när du kom och så.. m.m

2010-04-20 @ 21:58:30
Postat av: Julia L

Åååh, vad avundsjuk jag blev nu. Älskar Lady Antebellum!

2010-04-24 @ 18:14:37
URL: http://usajulia.wordpress.com/
Postat av: Lydia

Linda: Jo visst kan jag göra det!



Julia L: Jag har bara hört ett par stycken av deras låtar men jag gillar dom, och det är ännu ett tillfälle att bära mina cowboyboots! :)

2010-04-25 @ 06:14:05
URL: http://lydiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0