Carnival igår!

Igår så åkte jag, Erin, Brooke och Erin's mamma med kompis till en carnival mitt ute i ingenstans! Påminde mig on the Notebook haha. De hade en country dans typ med ett band och de dansade two step ;) Många många cowboyhattar såg jag och många hillbillies där med. Men riktigt kul hade vi! Åkte massa rides och dansade. En ride var så himla äcklig! Visste inte vart jag var 99 procent av tiden. Jag och Erin skulle åka och när vi väntade så ser vi först att en kille spytt, så de kunde inte använda just den sisten, sen nästa tjej som kliver ut har mascara  i hela ansiktet av att hon gråtit hela tiden. Så äcklig! Men vi hade det riktigt kul och det var häftigt att se, kändes väldigt stereotypt Texas och södern!


Erin och jag!

Brooke, Erin och jag på the carnival!




På parisehjulet



På båten haha! (samma båtgrej som de har på grönan)

HAHA!


Jag och mina nya COWBOYBOOTS som jag köpte idag!!! LOVE THEEEM! De som jobbade bar jeans, cowboy hats, boots och en skjorta. Riktigt trevliga män var det! Mina boots är äkta genuina Texas cowboy boots!! Kan lägga upp en bild på bara dem senare, så man ser dem bättre! Jag bar dom så fort jag köpte dem idag och imorgon är dom på, på kvällen imorgon är det country dans som jag ska på med Erin!

Ha det underbart! <3

Kommentarer
Postat av: Anna K

Skitsnygga boots!

2010-04-14 @ 18:58:32
Postat av: Lydia

Tack sa mycket! :)

2010-04-14 @ 21:11:33
Postat av: Kapten Krok

instämmer helt och fullt med föregående skribent!!! (Anna-vännen)

2010-04-15 @ 14:46:42
Postat av: Angelica

Du är så söt Lydia =) snyggis <3

2010-05-11 @ 11:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0