Godnatt Sverige!

I eftermiddags åkte vi till Helenas gympa tävling, hon gjorde bra ifrån sig! Efter skulle vi äta på restaurang med de andra gymnasterna och deras föräldrar, men de blev strul. För de första var vi alla lite för hungriga och när jag, Helena, Hunter och Jules kommit in säger de att de låst dörrarna och inte kan servera oss mat eftersom dom höll på stänga. Så Hans var utestängd och vi fick inte äta fast vi var med det andra sällskapet. Dom hade till och med sagt att de väntade på oss. Men efter lite prat, lite tårar och sånt så fick vi till slut äta.

 

I bilen på vägen hem ville Helena springa hem sista biten, bara runt sista kurvan. Herregud vad vi skrattade. Hon sprang med sina små fötter barfota exakt till takten till musiken vi hade i bilen. Och vi körde precis bakom henne. Jag grät! I floder. Låter inte sådär jätteroligt när man återberättar det men oj vad kul det var.

 

På nyheterna snackar dom mycket om regnet, dom är väldigt entusiastiska över det samtidigt som det kan bli översvämningar och sånt. Det har inte regnat här på ett och ett halvt år. Så kan förstå att de tycker det är bra med regn nu.



Lite bilder från anatomiklassen i torsdags då vi skulle rita en cell genom att likna det vid nåt annat, vi gjorde skolan med golfbilar, footballplanen, parkeringen, skolan och så.





 

Nu ska jag sova, klockan är 01.00 här. Godnatt Sverige!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Lydia!



Pratade nyss med dina föräldrar som tipsade om bloggen, kul! Du verkar ha det jättebra!Det är några år sedan jag var där,men jag känner igen vissa saker. Amerikanarna tror verkligen att de är centrum of the world,men är hopplöst dåligt allmänbildade om övriga världen..men du verkar ha hamnat i en bra familj,vilket är viktigt! Ha det toppen,kram Carina! Uffe hälsar!

2009-09-14 @ 20:16:28
Postat av: Lydia

Hej Carina! :D

Jag trivs jättebra! Familjen är underbar och skolan går bra med :) Jo man märker ibland att de inte vet så mycket om världen utanför USA.. Jag hoppas att du har det bra med! Tack så mycket, du får hälsa tillbaka! Kramkram

2009-09-15 @ 06:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0