Wakeboard

Igår åkte vi till en sjö som jag inte minns vad den hette. Vi hyrde en båt med förare och åkte wakeboard, denna gång kom jag upp. :D Jag tror att det beror på att föraren var lite bättre för denna gången var det jättelätt att komma  upp. Hans lärde sig hoppa också.

Efter wakeboardingen åkte vi en sväng förbi Jules kontor, för hon tog sig tid till två patienter även om de var helg. Hon visade mig hur man gav sprutor och sa att nästa gång skulle jag få ge en själv :D Det såg jättekul ut! Jag längtar! :D Jag pratade en stund med hennes patienter och dom sa att hon var den bästa läkaren dom nånsin haft, att hon var underbar och så vidare. Det kan jag förstå. :)

Denna veckan ska vi ha "Dress like a nerd day" i skolan. Det är lite roligt, en dag varje vecka har vi såna dagar. Vi har haft "Dress in your 80's workout outfit" och "Wear your pyjamas to school day".

Här kommer några bilder från igår och från rådjuren. Tyvärr blev det ingen på själva rådjuren. :P


Här är en bild på när vi matar rådjuren, som inte syns här..

Hans hjälper mig första gången.

jag står! Hans i bakgrunden :)

Helena och Hunter



Hans


Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis!! Vad kul! Vilka härliga bilder!

KRAMAR!

2009-09-09 @ 07:08:06
Postat av: Farfar

Nu har Du nog tagit dig vatten över huvudet.

Du har lärt dig fort.

2009-09-09 @ 08:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0