Football!

Jag kom precis hem från football matchen! Superkul! Fast matchen var försenad en timme på grund av blixtar och så. Vi vann med 42-21. Det här blev den 32a matchen vi vunnit i rad. år skola är grym! Nu är jag trött. Klockan är nästan 2.

Idag i skolan var det pep rally, vilket är när alla träffas i aulan och the cheerleaders kör sin rutin, cavalettes dansar, bandet spelar och lärarna presenterar footballspelarna och lite annat sånt. Vi fick sluta skolan typ en timme tidigt för det.

Dansen är rolig, min lärare är underbar. Mina muskler är väldigt ömma nu bara, vi har stretchat ännu mer. Jag måste bestämma mig också vad för sport jag vill göra på fritiden här. Jag har faktiskt ingen aning. Kanske ska ta danslektioner. Eller Hans föreslog simhopp. Eller typ fotboll, volleyboll, basket.... Min skola har alla sporter man kan tänka sig.

Creepy killen fortsättter att vara creepy, även om jag är lite elak mot honom, svarar kort och bara om han frågar mig nåt. Annars säger jag inget till honom. Borde inte det säga allt? Jag vill inte prata med honom. Han är läskig.

Det var nån cowboy-kille idag också som började snacka om att han ville att jag skulle komma och titta när han kör rodeo. Han sa också att han ville hälsa på mig i Sverige. Jag känner inte snubben, han var lite skum. Jag har träffat många jättetrevliga människor i min skola, men det går också en del skumma. Och av nån anledning ska de börja prata med mig. Kanske för att jag är utbytesstudent. :P

På måndag är det Labour day, vilket innebär att vi är lediga från skolan. Då blir det waterski! :D Och jag SKA komma upp den här gången!

Det känns som att jag har massor jag vill skriva här men kommer inte på nåt nu, är nog för trött.

Godnatt på er alla där hemma i Sverige! (Även om klockan är 9 på morgonen där..) Saknar er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0