Influensaspruta!

Snart ska jag sova, har lovat mig själv att komma i säng lite tidigare ikväll, så att jag inte är en zombie imorgon. Idag har varit en bra dag, fast har varit väldigt trött. Skolan var relativt lugn idag, vi tog bilder med våra pinnhålskameror (eller vad de heter) och framkallade i mörkrum.

Jag hade inte överdrivet mycket läxor idag heller, hade gjort de flesta i helgen. Det var skönt.

Dagens höjdpunkt måste jag säga var kvällen. Först gjorde jag och Jules en chokladkaka med chocolate chips i och sen var det dags för influensa sprutorna! Jules visade en på Hans först och sen gav jag en på Jules. Det var jättekul! Och hon sa att det inte kändes, vilket jag tar som ett gott tecken. Och mamma och pappa, jag stack mig inte ;P Efteråt skrev jag på papper att det var jag som gav den. Jag ska få ge fler på kontoret också.

Jules och Hans var på föräldramöte för mig idag. De var tvungna att springa mellan alla mina klassrum så de sa att de förstod att jag var lite lost första dan... De pratade enskilt med lärarna efter själva mötet också och fick väldigt positiv respons om mig, vilket jag blev glad över :)

Just nu målar jag mina tånaglar, Jules har en enorm låda full så jag norpade litegrann :)

Godnatt Sverige! Eller godmorgon för er, eftersom klockan är 6 hos er :P

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad roligt o bra allt låter! Ha en BRA dag i dag också!! KRAMAR!!!

2009-09-15 @ 08:10:40
Postat av: Mamma

En hel låda med nagellack! Vilken färg valde du? Jag använder dina kvarlämnade. Just nu färgen Madrid (rött). PussoKram

2009-09-15 @ 08:46:56
Postat av: Fanny

Underbart Lydde :) jag saknar dig ! <3

2009-09-15 @ 18:08:54
Postat av: Anna K

Tog du nån spruta själv?

2009-09-15 @ 21:13:39
Postat av: Lydia

Pappa och Mamma, Jag tog en som var lik den cerise-rosa jag redan har. :)



Fanny, jag saknar dig också! Skype!?



Anna, jag tog en själv jag med :)



Kraam <3

2009-09-16 @ 00:31:42
Postat av: jenny

gud va kul å läsa allt!:D låter som du har de underbart! ska bli bättre på att kommentera, hehe, puss på dig!<3

2009-09-16 @ 01:41:51
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/
Postat av: Fanny (igen)

Lydia, ja skype ! ;) kolla dina mejl ! :) Älskar dig!



Lars, Säg till när ni kollar på resa till texas! :)

2009-09-16 @ 11:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0