God morgon

Jag har varit uppe i en timme nu, sen klockan 9. Nu ska jag gå ner och äta frulle. Såg nyss att jag blivit taggad i hemska bilder på facebook. Jag märkte inte att jag blev fotad och jag ser supertrött ut.

Här kommer några bilder från anatomin. Om ni undrar över vissa kläder var det "Wear your pyjamas to school day". :P


Jag, Sidney, Kate

Sidney

Jag, Sidney, Brooke

Sidney, Brooke, Jag

Brooke

Alison, Jag, Sidney


Som sagt ser jag vääldigt trött ut på alla bilder, och de va jag med. Saknar er där hemma! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ååååå vad kul att se bilder från skolan också! Lägg gärna ut mer:)

2009-09-06 @ 20:28:43
Postat av: Lydia

Jag har inte tagit några i skolan själv, detta var från en tjej från anatomin :) Men självklart ska jag lägga ut fler om jag eller nån annan tar några! <3

2009-09-06 @ 20:31:59
Postat av: Pappa

Verkligen fantastiskt roligt att följa med på på ett hörn via din blogg med dina ord och bilder. Det blir lite verkligare och lättare att förstå hur du har det. Och nu fick jag hänga med in på skolan också! Allt verkar så roligt och intressant!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!

2009-09-06 @ 20:41:02
Postat av: Anna K

Wear your pyjamas to school day?!?

Jisses, vad har ni mer för dagar?

Kanske ska föreslå det på jobbet ;)



Jag har lovat att följa med Sara och kolla glasögon istället, jag behöver också nya så vi ska vara varandras smakråd!



Jättekul med din blogg. Puss sötnos.

/Anna

2009-09-08 @ 20:44:42
Postat av: Lydia

Haha vi har såna dagar en gång varje vecka :D Vi har haft "Wear your 80's workout clothes day", "Wear your pyjamas to school day" och denna vecka är det "Dress like a nerd" :P



Det låter som en bra idé :)



Va kul att du tycker det! Jag tycker det är jättekul att berätta om det jag gör här :) Hälsa alla där hemma! Puss och kraaam <3

2009-09-09 @ 01:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0