Update

Dagen har varit bra, men det känns som att jag är trött konstant. Jag hade äntligen mitt prov i anatomi och fysiologi idag. Hon har skjutit upp det i typ tre veckor. Hatar de, för om man pluggat så har man ju kämpat i onödan. Ville bara få det överstökat. Det var bloddonering idag i skolan, men jag har varit utanför landet inom de senaste 6 månaderna, hehe bott hela livet i ett annat land till och med, plus att jag har för lågt blodtryck men annars skulle jag nog gett. Det finns ju nån som behöver de mer än mig.. På anatomilektionen gick vi dit för att se hur det gick till typ.

Idag medan jag var i skolan var städerskan här, så när jag kom hem från skolan var allt skinande rent. Skönt! Förutom att dammsuga och allt sånt så plockar hon också iordning. Hon kan inte bara slänga saker så ett ihopknögglat papper jag hade slängt nånstans i mitt rum ligger nu prydligt bredvid lite andra saker som också ligger pedantiskt prydligt. När jag gick på toaletten hade hon också vikt kanten på toalettpappret haha.

Jag har inte så otroligt mycket att skriva just nu, dagen har varit ganska lugn. Just nu kollar jag på massa skumma filmer på mig och kusinen Fanny. Kan inte hålla tillbaka skrattet. Så sitter här för mig själv och asgarvar! Hans är och lämnar av Helena på gymnastiken och Hunter är på simningen. Jules är nog fortfarande på jobbet.

Jag ska nog börja göra mina läxor nu, var bara skönt att ta det lugnt. Nu kom Hunter och Hans hem, så ska gå ner till dom. Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, filmerna när vi ligger på marken eller när vi sjunger ?;) saknar dig min älskade ! <3 skype snart igen!!

2009-09-22 @ 16:19:26
Postat av: Lydia

ALLA! :D Men den jag skrattade mest åt var nog "We don't need no Vattenverket. Dudududududududududu. We don't need no Elverket..." med Mathias i bakgrunden "Vattenverket är aaasbra så nu får ni va tysta!" HAHAH! Saknar dig älskling! Självklart ska vi prata på skype igen snart! Love you <3

2009-09-23 @ 00:04:22
Postat av: Amanda

Hej! jag ska också åka till usa nästa år:) har en fråga bara, gjorde du delstatsval? Tycker du att man ska göra det? Jag har ingen speciell stat jag verkligen vill åka till men de finns ganska många jag inte vill hamna i heller...hmm vet inte riktigt hur jag ska göra så jag tänkte att jag kunde fråga vad du tycker :)

2009-09-23 @ 14:26:00
Postat av: Lydia

Heej! Ååh va kul!! :D Jag gjorde inte delstatsval, dels för att jag anmälde mig väldigt sent men jag hade nog inte gjort det annars heller. Jag hamnade ju i Texas, vilket är jättehäftigt! Jag tycker det är häftigt att hamna på ett ställe som inte är ett "turistställe", som till exempel California och så, som väldigt många väljer som delstatsval. För turistställen kan jag besöka när som helst annars, det är ju kul att se ställen man inte hade sett annars! Men jag tror att det blir bra var du än hamnar. Allt är nog underbart på sitt eget sätt! :)

2009-09-24 @ 00:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0