Bilder

Ska åka till skolan om typ 5 minuter. Under tiden tänkte jag dela med mig av lite bilder, ganska längesen nu men från när vi skulle på footballgame!


Lindsey och jag med våra t-shirtar vi gjort

Restaurangen vi åt på. BBQ

Sara med en rätt vanlig min

Sarina och Lindsey

Vi är redo för football! :)

När jag kom ner i morse och skulle äta frukost har Jules och Hans lämnat små lappar till mig, Hunter och Helena där det stod olika saker. Jättesött! Jag kan skriva sen vad det stod för lappen är fortfarande på nedervåningen. Nu ska jag gå snart. Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anna K

Hej Lydia!

Vore kul att se lite bilder från ditt hem - ditt rum, köket, matsal, tv-rum etc. Om du har möjlighet. Kram från ett Stockholm som börjar klä sig i höstfärger.

2009-09-24 @ 20:21:07
Postat av: Lydia

Självklart! Jag hade planerat att visa lite bilder, men har som aldrig blivit av bara ;)



Kraaaaamar <3

2009-09-25 @ 06:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0