Today is a good day!

Idag har varit en väldigt bra dag. Jag har ingen speciell anledning, men vissa dagar är bara så bra! Eller hur!? Allt har liksom bara flytit på idag, jag kände mig inte överdrivet sjuk idag och har inte så mycket i skolan just nu. Halloween är STORT här! Det är så roligt! Alla hus är pyntade på framsidan och överallt är det pumpor, spindlar, skelett och annat. Idag i skolan var det utklädnadstävling. Jag glömde helt bort det, hade varit kul att klä ut sig. Det var dock inte så många som klädde ut sig, men de som gjorde det gjorde det helhjärtat! Jag såg bland annat två ghostbusters, Sara var en av dem, en korv med bröd och en senap  och ketchup, en kille och en tjej var helt målade i blått, ganska många var klädda i långa klänningar och sen var det Elvis, en banan och en massa tjejer som ser detta som en möjlighet att klä sig lättklätt... För er som sett mean girls, det var exakt så. :P

Vi hade peprally idag med, The Cavalettes dansade den årliga Thriller-dansen iklädda trasiga strumpbyxor, ganska galna kjolar, rufsigt hår och ansiktet målat vitt med blod. Det var skoj!

Jag har inte bestämt vad jag ska göra på Halloween än, vi har ju en Halloween-fest här hemma som har varit planerad rätt länge. Antingen går jag på den eller så går jag på en fest hos Simone, en tjej i min fotografiklass. Tror det lutar åt Simone men vet inte. Måste hitta nåt att klä ut mig till med. Catherine sa att de flesta klär sig lättklätt, så för er som sett mean girls. Typ så. Men vet inte om jag riktigt vill det. Kanske klär ut mig till cowgirl eller nåt. Catherine sa att hon säkert hade nåt att låna ut till mig, så kanske kör på det, även om hon är typ hälften av min storlek. :)

Just nu sitter jag i soffan och äter bilar, har även ätit lite Marabou-choklad och knäckemackor. Alla de grejerna är väldigt omtyckta i denna familjen. :) De smakade läkerol salvi, det var dock inte alls omtyckt. Förutom Hunter, som tyckte om det. De andra sa att det smakade shampo.

Det blåser så in i norden ute. Hehe. Jag och Helena gick ut på baksidan nyss och la undan parasollen och alla stolar för de kommer blåsa bort annars.

Ha det bästast! <3

Kommentarer
Postat av: Anna K

Om Cathrine har halva din storlek och du lånar av henne blir det automatiskt lättklätt! Ha det kul vad du än väljer att göra.

Vi har köpt en ny lägenhet, en stor trea, i närheten av dagis! Kram

2009-10-30 @ 20:48:00
Postat av: Pappa

Knäckemackor med Marabou mjölkchoklad var en ny variant! Hoppas att du inte blåser bort mitt i allt Halloweenfirande! Ha det så roligt! KRAM!

2009-10-30 @ 20:51:34
Postat av: Pappa

Var inne o kollade vädret i Austin framöver - bara stora solar var det!Kanske vinden mojnar då också. Kram!

2009-10-30 @ 21:35:05
Postat av: Anna K

I morgon ska vi förresten hem till din svenska familj och fira Hällevin som Olga säger. Det ska bli kul!

2009-10-30 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0