Plugg

Jag ska sova nu, har mycket plugg. Jag har ett arbete i business leadership men tjejen jag jobbar med är inte samarbetsvillig. Och nu vill hon inte arbeta med det vi hade bestämt oss för, så jag får väl ta och hitta nåt annat istället. Vi ska ha en presentation om en organisation vi vill jobba med, och vi valde en om barn. Jag hittade en annan jag gillar, men den kanske är lite svår att bidra till. Den heter "Operation smile" och går ut på att läkare åker runt över hela världen och hjälper barn med harmynt eller annat liknande. Den gillade jag. Det finns en annan jag också gillar, som går ut på att barn som är döende får uppfylla sin största önskan. T.ex. om ett barn drömmer om att få träffa en person det ser upp till så hjälper organisationen till att få barnet chansen att träffa personen. Jag har även en uppsats att skriva. Vi ska jämföra en modern artikel med The Crucible. Uppsatser är min svaghet, inte min grej, så detta lär bli svårt. Men det är bra, då lär jag mig :) Som tur är ska vi bara skriva en och en halv sida. Sen har jag också ett projekt i anatomin då vi ska bygga en modell över huden.

Jag var och köpte enormt mycket godis idag, vi får extra poäng om tar med det till business leadership imorn. Godiset är för paraden vi har på homecoming. De ska kasta godis från vår del av paraden.

Lite bilder på Helena och mig

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å vilka söta bilder! Är de tagna med din webcam?

Kram

2009-10-08 @ 14:25:16
Postat av: Lydia

Tack! Japp de är tagna med webcamen :)

Puss <3

2009-10-09 @ 06:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0