Jag kommer missa homecoming!!!!! :'(

Jag kommer missa homecoming. Jag skojar inte alls, jag kommer verkligen missa homecoming! Iförsig är det inte en jättestor grej i min skola, det är en parad och sen en vanlig match, fast tjejerna har mums och killarna har garnets men ändå, det skulle ju vara kul att gå och jag kommer inte att kunna gå :( Anledningen är att vi ska på ett bröllop i Georgia, vilket kommer bli jättekul det med!  Så därför är jag inte superledsen, bara lite småbesviken att det var tvunget att vara på samma helg. Vi kommer åka förbi Florida också tror jag, så det blir skoj! Vi åker den 14:e och homecoming är den 16:e. Jag antar att jag får fråga kompisar efteråt hur det var..

Jules kom hem från Tennessee idag, hon har haft det kul! Det känns bra att ha henne hemma! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-05 @ 01:57:54
Postat av: Mamma

Vad är mums och garnets?

Kramar fr mig

2009-10-05 @ 01:59:56
Postat av: Signe

Klicka ska du få se något sött :)



http://picasaweb.google.com/SigneRobertson/2009SeptemberPhotosByMe#5389057801700272514

2009-10-05 @ 19:47:35
URL: http://signe.co.nr/
Postat av: Lydia

Mums är som en stor blomma med långa band som tjejerna får av killarna som de fäster på bröstet på homecoming. Gar..vad de nu heter.. är en mindre blomma som killarna fäster på armen.



Och Signe, jag hoppas du inte menade spindlarna!!

Olga och Majken är dock väldigt söta :)

2009-10-07 @ 05:54:06
Postat av: Signe

Egentligen så hade jag länkat till en bild av Elias, men jag tog bort den för att jag håller på ändrar ordning i mina album och så!

2009-10-07 @ 19:01:57
URL: http://signe.co.nr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0