Happy Birthday Anna! :D

Idag fyller min moster 44 år! GRATTIS ANNA!! Okej, i Sverige fyller hon inte år längre men det gör hon här! :) Hoppas du hade en underbar dag! Jag saknar dig och familjen din!

Idag fick jag hem ett stort blått paket med en liten gul krona i högra hörnet. Detta kunde bara betyda en sak, det är från familjen i Sverige! Jag har världens underbaraste familj, jag bad om att få hitskickat lite choklad och min skinnjacka. Jag fick hur mkt choklad och godis som helst, skinnjackan, massa andra kläder, bok, skor, matgrejer, osthyvel och sånt. Jag fick även med ett brev :) Kläderna luktade hemmet i Sverige. Jag har verkligen världens underbaraste familj! Vi har redan ätit upp en påse bilar här hemma, och jag har påbörjat en choklad nu med :) Choklad hjälper mot allt, så jag tänker uttnyttja det till mina studier ikväll. Har två test imorn. Denna vecka har jag 6 test och 2 läxor. Hade skolfoto igår med, inte kul! Jag glömde bort det så kände mig inte sådär jättevacker kanske. Men men.

Jules flög iväg på ett möte imorse, hon ska vara borta i några dagar. Huset känns redan lite tomt.

Igår morse mådde Hunter lite halvdåligt, och sen åkte han hem från skolan tidigare för att han inte mådde bra. Helena mådde bra hela dagen men sen påväg till gymnastiken började hon må dåligt och även hon åkte hem tidigare från träningen för att hon inte mådde bra. När Jules kom hem tog hon influensatest på dem. De båda har svininfluensan. Hunter var kokhet och låg i koma typ, han mådde verkligen inte bra. Helena mådde illa (!) och hon mådde också väldigt dåligt. Stackarna! Så nu äter de tamiflu, även jag i en mindre dos för att förhindra att få den själv. Kanske skulle det va bra att få den så jag har det överstökat. Här är det inte likadant som i Sverige, folk här är väldigt rädda för den och så men man har den bara i typ 3-4 dagar och den är mildare än vanliga influensan.







Kommentarer
Postat av: Din boråsare

helt rätt choklad hjälper mot allt, hoppas ändå du slipper bli sjuk hjärtat. Du är saknad !(L)

2009-10-01 @ 13:04:51
Postat av: Malin

Gud vad gott med alla choklad. :D

Läskigt att de är sjuka. Men du har tagit vaccin eller?

Puss! Saknar dig. <33333333

2009-10-01 @ 15:19:55
Postat av: JENNY

åh choklad!! det saknar jag oxå! Va skönt att höra att allt e bra med dig, hoppas bara att du inte åker på influensan. Jag har det bara bra här, det rullar på som vanligt :)

2009-10-01 @ 17:03:48
URL: http://jennyfromsweden.blogg.se/
Postat av: Anna K

Tack för grattiset, i rubrik och allt, känner mig hedrad!!! Du blev säkert skitsnygg på skolfotot.

Kram från oss alla

2009-10-01 @ 21:01:32
Postat av: Pappa

Det ska bli intressant att höra hur de klarar av osthyveln! Kramar!

2009-10-01 @ 22:38:50
Postat av: Lydia

Jag har tagit vaccin mot den vanliga influensan, så kan fortfarande få svininfluensan.

2009-10-02 @ 01:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0