Kärleksmums och OS-medalj

Jag har precis gjort kärleksmums, men det blev lite misslyckat. I glasyren ska det vara kaffe, enligt mitt recept och jag antog att vi hade det hemma eftersom Hans ofta frågar om jag vill ha till frukost. Men det hade vi inte. Så istället för glasyren tog jag chocolate chips som smälte över kakan. Den blev god men det blev inga kärleksmums. :P

Snart ska vi åka på fest hos Hans och Jules kompisar, det blir kul!

Hans har visat massa gamla bilder på han och Jules, så söta är dom! Jag frågade Hans om hans medalj, han vann OS-guld i simning 1992 för er som inte vet. Jag frågade om jag fick se den och han sa absolut! Han har den på banken för hans kompis som har tre OS-medaljer blev bestulen på dom hemma. Men jag ska få se den :D Det blir nog coolt.

Nu ska vi dra, ha det bäst! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0