Videos

Här är lite videos jag inte kunnat ladda upp innan. Detta var det närmaste jag kunde komma till att ladda upp dom, så om ni har tålamod kan ni kolla på dom :P

Den efterlängtade filmen från vår resa till Florida och Savannah, Georgia.
Savannah Trip Oct 2009 - Medium.m4v


På Dripping Springs matchen på Halloween när The Cavalettes framförde Thriller, och min engelskalärare kom in i slutet och dansade lite. Jag kapade av dem ibland men men... Och det är filmat från fel håll med. Väldigt skakigt med...

The Cheerleaders på peprallyn. 

En pytteliten del av när The cavalettes dansar på matchen igår.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilka roliga och medryckande videos! Otroligt häftiga att få se!

KRAM!

2009-11-08 @ 12:17:49
Postat av: Malin

Haha gillade den där hot'n cold videon.

Förresten måste jag bara fråga om du är 91 och om du bor norr om sthlm som jag fattat det?

2009-11-08 @ 20:59:41
Postat av: Lydia

Tack! :D Japp jag är 91:a och bor i Järfälla. Vart bor du någonstans? :)

2009-11-08 @ 21:16:24
Postat av: Malin

Haha jag bor också i Järfälla. Jag hitta till din blogg av en slump för ett tag sen och sen igår så kolla jag igenom lite gamla inlägg och fick för mig att du bodde i Järfälla haha.



Du verkar verkligen hamnat i en jättesnäll familj därborta, det är jättekul att läsa. Haha :)

2009-11-08 @ 23:46:39
Postat av: Lydia

Va kul! :D Vart i Järfälla? Vilken skola går du i? :)



Familjen är underbar! Älskar dom! :)

2009-11-09 @ 01:37:50
Postat av: Malin

Haha,jag går just nu på Mikael Elias gymnasium i stan, men förut gick jag på vittra i jakobsberg. Jag bor typ 2 min gående från Jakobsberg centrum.



Vart går och bor du? :)

2009-11-09 @ 09:44:18
Postat av: Angelica

Gud va coolt med cheerleadingen, dom kör ju assvåra varv, på gräs och allt. roligt att se :)

2009-11-09 @ 16:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0