Thanksgiving break!

Så skönt! Vi har en vecka ledigt från skolan för en middag. Jag får sova! :D

Idag ska jag och Jules åka någonstans och måla keramikgrejer tillsammans, ska bli kul! Sen kanske vi åker förbi lite affärer också.

Lite andra planer jag har inför lovet är att kolla New Moon med Catherine, åka och shoppa med Lacy, Alison och Sidney och imorgon kanske jag ska på Scavenger Hunt. För er som inte vet vad det är så är det när man får en lista över saker man ska hitta och ta ett kort på. Det som är speciellt med denna Scavenger hunt är att man får en soffa som man måste sitta i med objektet man hittat från listan. Lite svårt att förklara men det blir nog kul. Och på torsdag så kommer Jules bror och hans fru och tre barn, Hunters och Helenas kusiner, jättesöta! Jag tror att Jules föräldrar kommer också! Vi har redan varit och köpt en helt enorm kalkon!

ska dra nu, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0