Happy Halloween!

Jag kom precis hem. Kvällen börjades hemma på våran egna Halloween-fest. Jules hade fixat jättemkt roliga grejer att äta och så har vi pyntat och så. :) Mycket trevligt folk! Sen kom Catherine, hennes pojkvän Dylan och hans kompis Justin och hämtade upp mig och vi åkte till Simones hus. Alla var där! Det var rätt lugnt men det var kul. Efter det åkte vi till Justin en stund och nu är jag hemma.

Jag var utklädd till en katt :P Hehe, jag ser inte riktigt ut som en katt förutom att jag hade hemmagjorda kattöron på. Var ute i sista sekund så fick ta lite det som fanns hemma. Resten av familjen här var zombies.

Igår var jag på footballmatch med Allison och Joy. The Cavalettes gjorde sin thriller-dans då de kröp in på planen och var ännu mer målade denna gång. Vi vann med 52-0. Lake Travis är grymma! Vi har vunnit state två år i rad, och i år hoppas vi på att det ska bli tre!

Anatomi & Fysiolog-klassen var grymt rolig igår! Det var en polis som gästtalare som pratade om kriminalitet, mördare och om mord investigationer och sånt! Han berättade om hur det var att jobba med det han gör och vilka redskap och metoder de använder, lite fakta om bland annat fingerprint och dna, brott, mord och egna erfarenheter inom yrket. Tydligen ska ungefär var femte dollarsedel ha kokain på, så han använde som en våtservett han torkade våra sedlar med, och om det syntes nåt lila så fanns det spår av kokain. Och sant som det var sagt, en sedel fick en liten lila fläck på. Han visade bilder på döda personer också, och berättade om varje fall.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad roligt att läsa allt du berättar. Det låter som att du har en toppenhelg! Idag är det söndag och då får du väl softa lite. Eller? Vi hade också Halloweenfest igår m Anders, Anna, Olga o Majken och några bus el godis gäng som drog förbi och knackade på. Signe o Sara hade pysslat ihop fika, mat, film, böcker o godis m Halloweenkänsla. Det var kul! Ha det fortsatt bra! KRAMAR!

2009-11-01 @ 15:04:56
Postat av: Anna K

Signe tog förstås en massa bilder på allt det Sara och hon pysslat ihop, spindelmuffins och en spindelnätstårta mm. Mycket trevligt.

2009-11-01 @ 23:33:55
Postat av: jenny

2009-11-03 @ 12:33:41
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/
Postat av: jenny

lydia älskling!

showen i april kommer bli den sista dansföreställningen bounce gör tillsammans på scen, iallafall kommer det bli det sista nya de gör. men jag tror de kommer fortsätta jobba tillsammans och de har sagt att de kanske får för sig att producera nåt helt annat. så jag tror inte vi sett det sista av bounce ;)

Jag mår typ väldigt mycket upp och ner.. men mysigt att det börjar närma sig jul snart! Och jag ser fram emot nästa termin, kommer hända så himla mycket! Lite orolig för min ekonomi bara.. hehe.

Blev inget särskilt halloweenfirande, hade två fester jag kanske tänkt gå på men blev ingen av dom:P Lite synd, hade vart kul att klä ut sig lite, men brukar inte fira halloween så mycket, är ju inte direkt lika stort här som de verkar va borta hos dig :)

Allt bra med dig? Fortfarande lika kul där borta?:)

Härliga bilder!:D

Jag saknar dig hjärtat!

(jag har finally fixat skype förresten)

älskar dig<3

2009-11-03 @ 12:54:48
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0