Update and pictures

Okej det var längesen jag skrev i bloggen. Jag ska sova snart, har varit på footballmatch idag, vi vann såklart, med typ 60-0. :) GO CAVS!! Det var kanske min sista hemmamatch någonsin :( Innan matchen åt jag middag med lite folk och den första kvarten av matchen var jag och Katie tvungna att samla in pengar för vår business leadership klass, vi gör ett service project där vi genom olika event och så samlar in pengar till International Justice Mission, en organisation som hjälper barn och ungdomar i prostitution att komma ur det. Vår slogan för detta är "Lose change to loosen chains". Vi ska bland annat anordna en konsert i gallerian, ha olika tävlingar, bland annat där man kan köpa en bit tejp och tejpa upp rektorn på väggen och lite annat smått och gott. Vi ska göra normala grejer med som att åka till företag och fråga om de vill ge bidrag.

Veckan har varit lite dryg, jag har varit väldigt förkyld och inte mått så bra så de va lite tungt. Och ibland känns det lite överväldigande med alla människor jag träffar! Jag vet inte namnen på hälften av alla som säger hej till en i korridorerna, känner mig elak när jag inte kommer ihåg vad folk heter, men de behöver bara lära sig ett namn, lydia, och jag behöver lära mig ett par stycken fler.. :) Våra digital photography lektioner är härliga! Vi får vara utanför campus så vi åkte till en park och tog lite foton.

Igår hade vi go-time med klubbar. I DECA pratade vi om själva tävlingsdelen, jag vill jättegärna tävla, man väljer mellan olika kategorier och kan till exempel skriva en 30 sidors uppsats och presentera den i tävlingen. Bara 40 pers får tävla dock så jag måste vara riktigt duktig om jag ska få vara med. På lunchen idag pratade jag och Kirstinia om att vara partners i arbetet, så det blir nog bra. Vi pratade om att göra en uppsats om att starta ett företag från grunden, vilket var en av valmöjligheterna.

Jules är iväg i Houston denna helg, hon ska prata på ett te-party :) Hunter är med henne med så i helgen blir det vi flickor i familjen och Hans :) De kom till matchen idag och hälsade på mig i ungdomssektionen. Catherine höll med om att Helena är bedårande. Efter matchen åkte jag och Katie till Sonic och jag köpte mig en Oreo blast och sen åkte vi till Grace's hus och vi hade en eld på baksidan :) Skvaller om människor i skolan, framför allt killar.


The family <3 Zombies och "katt", utan nos som jag glömde...



Jag och söta Catherine innan Simones

Hans mästerverk

Gilyn, Lindsey, Shelby, Catherine, Lydia, Michael, Corina, Simone

Catherine, Lydia, Shelby




Lindsey och Sara på peprallyn

Jag och Lexie på matchen

Justin (Lilla delen av honom till vänster), Catherine och jag



För det första vill jag bara säga att det var omöjligt att få en någorlunda bra bild från denna match :P Så titta inte så noga på bilderna :) Justin, kommer inte ihåg vad han heter, Dylan och Catherine

Jag försökte lägga upp videos från när Cavalettes gjorde thriller och vår lärare, min engelskalärare, klädde ut sig till Michael Jackson och dansade och försökte sig på en moonwalk. Och från idag på cheerleadersen på peprallyn och sånt. Men men, kanske funkar imorn.

Goodnight! Sweet dreams! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att läsa detta och se alla fina bilder! Hälsa Hans att jag är imponerad av hans pumpa!!!

Kramar

2009-11-07 @ 17:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0