Godnatt folk

Jag ska sova snart, är hemma från bowlingen. Catherine hämtade upp mig och så åkte vi, hennes pojkvän Dylan och två andra killar downtown till någon bowlinghall där. Jag var grym! :) Träffade Shelby där som var där med lite annat folk också.

Vad har jag mer gjort idag? Jo! Vi åkte till Marble Falls för Helena behövde ta en MRI på sin fot, det var riktigt roligt att vänta på henne. Jag, Hunter och Hans körde lite heta dansmoves till takten till magnetröngtenen, vi kom på massa skumma handslag och hade det roligt in general. Efter det så åkte vi till deras land, de är de enda som har en naturlig källa på landet. Hans varnade mig innan att vara väldigt försiktig med vart jag sätter mina fötter för allt i landet rivs eller bits (kaktusar, ormar, andra grejer). Det var kul att se det! Världens finaste utsikt om man går upp på en kulle. Vi såg en sköldpadda som tydligen bits och är rätt farlig, kan bita av en fingrarna. Den låg i deras källa, var ganska så stor. Hunter fick massa kaktustaggar i benet. Vi åt en del av kaktusen men den var inte mogen så den hade massa hårda frön i sig.

Sedan åkte vi till Jules kontor, åt lunch tillsammans på Schlotzky's och sen åkte vi hem och jag drog strax därefter. Jag och Hunter sprang till brevlådan och jag har fått hem en cardigan jag beställt. Jättesöt, svart med blommor, låter inte så jättespeciellt men I love it. Kan ta och lägga upp nån bild.


Källan som rinner genom hela landet typ.

Sköldpaddan! Den attackerade pinnen!



Ser ut som en liten ren! :D



Kaktusen vi åt.

Utsikten från kullen. Mycket finare i verkligheten!

Min cardigan!


Dylan lutar sig med huvet in i takluckan för att prata med sin kompis, så hoppar Catherine upp på huven och tar tag i hans fötter och puttar in honom! Haha! Så rolig! Sen blev rutorna helt immiga av nån anledning. Questionable...


Enda bilden från bowlingen jag lyckades få ser ut såhär :)

Ska sova nu, godnatt på er <3

Kommentarer
Postat av: Anna K

Låter som en rolig dag. Vi här i Aspudden går omkring och är nervösa, det budas nu på vår lägenhet! Lite mer måste den allt stiga för att jag ska vara nöjd!



Koftan var jättefin och Lydiastylish!



Du får berätta allt om thanksgiving sen, häftigt att få vara med om det. Kram från moster.

2009-11-24 @ 21:53:55
Postat av: Anna K

Låter som en rolig dag. Vi här i Aspudden går omkring och är nervösa, det budas nu på vår lägenhet! Lite mer måste den allt stiga för att jag ska vara nöjd!



Koftan var jättefin och Lydiastylish!



Du får berätta allt om thanksgiving sen, häftigt att få vara med om det. Kram från moster.

2009-11-24 @ 21:56:02
Postat av: Anna K

Sorry att det blev dubletter. Ibland uppför sig inte kommentarerverktyget som jag tänkt mig!

2009-11-24 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0