Jag gillar inte tåg..

Nu är jag hemma från Fanny efter att tåget varit två timmar försenat..  Känns en aning tomt nu efter en vecka med kusinen. :(
Vi har pratat, shoppat, varit i Varberg o träffat farmor och farfar, badat bubbelbad och bastat, sjungit, spelat kort o monopol och varit allmänt störda. Varje torsdag i Borås är de Sommartorsdag då det kommer artister som uppträder på torget och denna vecka var Tomas Dileva där som vi kollade på (skrattade åt). Han kommer snurrandes ut på scenen som en 5-årig ballerina i sin lila klänning med en regnbåge på och säger:
" Mår ni braaa!?"
Publiken: "JAAA"
Dileva: "Jag pratar inte med er!"
HAHAHA han är lite rolig han.

Av nån anledning ska det alltid hända massa skumt när man ska åka tåg. När jag och Fanny väntar på tåget till Varberg sätter sig en tjej i 25-årsåldern vid oss och börjar berätta hur vackra vi är och ber om att få kyssa oss. Usch va äckligt det va, vi blev rädda. Sen fortsatte hon att fråga oss om vi var friska, om vi tyckte att vi själva såg bra ut, om vi hade bikini på oss och så vidare. Vi skyndade oss bort därifrån till slutet av perrongen för att gömma oss. Usch usch det var inte kul.

Jag lägger upp bilder från Borås senare.  :)

Jag längtar efter att träffa min värdfamilj! Dom är verkligen underbara! Vi har väldigt lika intressen och dom är aktiva och gillar bland annat att sporta och resa. Jag kunde verkligen inte ha bett om en bättre placering! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0