Bowling och planer innan jag åker hem

Nu ska jag gå och lägga mig.
Idag har jag varit hos Erin och deras Memorial Day party. Massa mat, barbeque, och hennes bror och hans kompisar var där. Senare åkte jag, Erin, Sid, Brittany och Erin's bror och hans kompisar och bowlade. Det blev sent dock så jag hade inte tid att bowla utan min värdpappa kom och hämtade mig.

Snart kommer pappa och bror Simon hit! Jag längtar!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, på måndag ska jag kanske flyta på floden och på tisdag ska jag kanske åka till Shlitterbahn (badställe med rutschkanor och sånt) och på kvällen kanske ha som en hejdågrej. Många har sagt att de vill fixa iordning något för mig så jag tror jag ska ha en middag. Jag skrev upp några kompisar idag, jag stoppade vid 25 pers men kanske bjuder fler om jag kommer på någon mer. PLus, många kommer säkert inte kunna komma.

Jag är så långsam med att packa. Imorgon måste jag verkligen börja på riktigt!!!

Sååå, nu ska jag sova. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Anna K

Hörde att de landat nu och var på väg mot Manhattan. Hoppas att du får ett rikigt bra avslut. Kram!

2010-05-30 @ 22:07:26
Postat av: Lydia

Visst är det spännande! :D Tack så mycket! Vi ses snart! Varma Kramar <3

2010-05-31 @ 08:38:59
URL: http://lydiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0