18 dagar kvar.

I onsdags kväll kom jag och Stephanie hem från Rhodos. Vi har haft det sjukt mysigt och roligt! Hade gärna stannat en vecka till!
Det har blivit en hel del dans och massor med sömn men även sol, bad och ganska många disskussioner... Självklart har jag och mina sötnosar Anna och Stephanie redan börjat planera nästa resa. Det blir eventuellt Ayia Napa sommaren 2010 :D

På söndag är det avskedsparty för oss som ska till landet i väst, Anna, Steph och jag. Jag har ännu inte fattat att jag ska lämna alla människor jag älskar i 10 månader. Mina familj, vänner, alla. Det känns väldigt skönt att jag har två underbara vänner som är i samma situation som mig, som går igenom samma sak. Vad skulle jag göra utan er? Snart sitter jag på planet påväg till mitt hem de närmaste 10 månaderna, och förhoppningsvis blir de de bästa 10 månaderna i mitt liv :)


Kommentarer
Postat av: sofie - USA 09/10

Ja rätt nära vattnet :)



Klart du får, jag länkar dig också! (:

2009-08-01 @ 00:51:44
URL: http://mariabeatrice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0