The song that (literally!) never ends...

Jag har en låt fast på hjärnan. Hans sjöng på den och nu är den helt fastklistrad i huvvet på mig. En barn sång jutan mening eller nåt men jag kan inte få ur den! Jag kan inte skriva ut alla lyrics för de är oändliga men den går såhär:

This is the song that never ends
Yes it goes on and on my friends
Some people started singing it, not knowing what it was
Now they'll continue singing it forever just because

This is the song that never ends
Yes it goes on and on my friends
Some people started singing it, not knowing what it was
Now they'll continue singing it forever just because

This is the song that never ends
Yes it goes on and on my friends
Some people started singing it, not knowing what it was
Now they'll continue singing it forever just because

This is the song that never ends
Yes it goes on and on my friends
Some people started singing it, not knowing what it was
Now they'll continue singing it forever just because..................................................................


Jag ska sova nu, skola imorgon. Ha det bäst! Kollar ni upp låten kommer den fastna i era hjärnor också, lovar. ;)
XOXO <3

Kommentarer
Postat av: morfar

Hej Lydia! Vilken otäck klistrig catchy sång!! Jag gick in på youtube och lyssnade på några versioner. Jag gillade lamb chop bäst men nu har den fastnat i min skalle också.Finns det något botemedel? Hur som helst- ha det bäst och grattis på namnsdagen i övermorgon från A+B. Har man förresten namnsdagar i USA?

2009-12-01 @ 16:07:45
Postat av: Lydia

Visst är den irriterande? Jag har den fortfarande på huvudet. Botemedlet är väl annan musik antar jag :P

Tack så mycket! Jag går runt och berättar för folk om namnsdagar men de verkar inte tycka idén är så rolig. De har inte namnsdagar här.



Kram

2009-12-02 @ 00:28:33
URL: http://lydiar.blogg.se/
Postat av: Kapten Krok

HELT rätt recept enligt den engelska hjärnforskaren Oliver Sacks - det finns bara två sätt att bli av med s k hjärnmaskar (alltså låtar som fastnar på hjärnan):

1. Sjung färdigt HELA låten (vilket ju är helt omöjligt i det här fallet!) eller

2. Börja sjunga på en annan låt.

Kram! :)

2009-12-02 @ 10:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0