Hejsan hallå alla kära!

Idag har jag varit rätt trött, jag ställde klockan på 6 för jag behövde göra mina läxor som jag inte gjorde igår kväll men som vanligt vaknade jag inte utan stängde av klockan i sömnen så Hans fick väcka mig. Blev typ en kvart till att göra iordning mig och så, great! Igår gick jag på tjejerna i skolans basketmatch. Jag vill gå på grabbarnas med men går nog på hemmamatcher isåfall. Snart är det State som gäller i football!! Go LT!

En kompis till mig var i White Sands, New Mexiko på lovet. Han berättade om det och jag tyckte det lät jättecoolt och sa att han skulle ha tagit med sig sand hem. White Sands är en enorm natural park med vit sand. Iallafall, idag på lektionen när vi hade story time (han och jag sitter alltid på golvet och pratar istället. Story time är tråkigt!!!) säger han att han tagit med nåt till mig och efter klassen ger han mig en liten glasgrej typ, liten rund sak med en kork i fylld med sand från White sands. Tyckte det var lite gulligt.

Att ta skolbussen är inte kul, idag satt killarna som vanligt och rankade tjejer utanför bussen från ett till tio och skrek det efter dem, snällt! Och så snackar de alltid om varandras mammor och säger dumma smöriga saker som "Lydia, if your mom looks anything like you she must be at least a 10." Vad svarar man på de? Haha.

Måste säga ännu en gång, jag är så exalterad inför winter formals!! Det kommer bli så kul! Måste bara hitta nån grabb att fråga med. Och så blir det shoppa klänning med Catherine eller Lexie och company..

Här är en liten film från Thanksgiving om ni vill se, Jules som gjort den.. :) Vår familj är de elaka clownerna, ifall ni undrade. :P

Nu är de middag snart, ha det bäst och lev livet!
<3

Kommentarer
Postat av: Anna K

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN LYDIA!

2009-12-03 @ 08:00:26
Postat av: Cecilia

Hahah din familj verkar så härlig! Är Hans från USA? Tänkte mest på hans namn som inte låter så amerikanskt ;)

2009-12-03 @ 09:34:29
Postat av: Malin

Grattis på namnsdagen! :D <3

2009-12-03 @ 21:28:23
URL: http://freebirdnow.blogg.se/
Postat av: jenny

Härlig video! du verkar ha hamnat hos en underbar familj :) och åh haha bommen på golvet!:D

Grattis på namnsdagen också! typ nån minut för sent;)

puss!!<33

2009-12-04 @ 00:03:30
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/
Postat av: Lydia

Tack! Min familj är verkligen underbar! Och japp, vi har en bom i ett rum ;)

2009-12-17 @ 05:17:36
URL: http://lydiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0