Sweet dreams :)

Ska sova nu snart, var nyss och bakade en massa med Joy och Allison i Allisons hus. Hon har världens finaste utsikt över Lake Travis! Vi bakade rein deer cup cakes, chocolate dipped candy canes, peanut butter balls dipped in chocolate och en annan grej. Vi åt pizza och hade det skoj. Jag lägger upp bilder en annan gång.

Vi hade pep rally idag, inför STATE på lördag! Det blev lite cheerleading, cavalettes, glassätartävling, trummor, trummor, skolsången, sång, tshirtar utkastade till publiken och skolans polis utklädd till elf, hans hund också utklädd. Typ ingen alls ska gå på matchen dock, för det tar lång tid att komma dit och det kommer va kallt. Men jag vill gå, hoppas jag hittar någon som ska gå, att det inte är helt tomt där. :P Catherine påminner mig hela tiden om att jag ska fråga någon till Winter Formals. Men samtidigt säger alla att det är konstigt att fråga någon man inte känner bra. Hallå, jag känner ingen jättebra! :D Men Catherine tycker att jag bara ska fråga nån främling som jag tycker är snygg. "Lydia, I feel like you are really really pretty and that you should ask someone for formals, cuz it is a shame if a pretty girl like you don't ask anyone. You could just go up to anyone and ask them." Hehe, skulle nog ändå va lite konstigt att gå fram till en främling men kanske blir så :P

Imorgon kväll ska jag bowla igen med Cathers, hon gillar inte när jag och Simone kallar henne det så vi kallar henne det hela tiden :).

Shelby ville ha en skylt där det stod "Winter Formals?" på som hon ska använda när hon frågar en kille till dansen. På fotografin har vi några jätteroliga markers med typ bläck. De är enorma och långa och smala så jag gjorde en skylt till henne med kaligrafi, som jag nyss lärt mig :)

Jag läste ut min skolbok Fahrenheit 451 idag, den var rätt bra faktiskt.

Nu ska jag sova, nightnight! Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: morfar

Hej Lydia! Tack för julkortet. Vi är djupt imponerade av den tjusiga kalligrafin på kuvertet.

kul att du tyckte om Bradbury. Han var och är fortfarande en av mina SF- favoriter. Hans noveller tyckerjag är bäst. Av Sparks läser jag just nu en som heter The Lucky One. Verkar bra. Vi har fått kall vinter nu . _20C Brr!! Varm kram

2009-12-18 @ 22:42:42
Postat av: Lydia

Hej morfar!

Så lite så! :) Haha, jag hittade en kaligrafipenna i en låda så tänkte jag skulle prova, men bläcket tog slut efter ett tag. Jo jag gillade Fahrenheit 451! Har du läst The Great Gatsby? Idag var det runt 10 grader här, så inte så jättevarmt här heller. Men soligt! :)

2009-12-19 @ 06:41:43
URL: http://lydiar.blogg.se/
Postat av: Anna K

Får man alltså gå på Winter Formals utan att fråga någon?

2009-12-19 @ 18:05:53
Postat av: Anna K

PS. Något är på väg från oss till dig också, men tyvärr kommer det nog inte fram i tid! Kanske blir en nyårsgåva istället! Vet du om du ska vara med familjen över nyår?

2009-12-19 @ 18:07:23
Postat av: Lydia

Anna: Japp man får gå utan date. Många vill inte ha en dejt för då måste man typ dansa med den hela kvällen istället för med sina kompisar. Men jag vill nog ändå fråga någon, bara det att jag vet inte vem haha :P



Hihi va skojsigt :) Japp jag ska nog det, vi vill resa någonstans :P Vi åker antingen över nyår eller tar lite ledigt från skolan när det är billigare att resa, förmodligen Washington DC.



Kraaaam <3

2009-12-20 @ 09:17:08
URL: http://lydiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0