Lucia

Idag var vi och spelade Frisbee golf med Helenas gymnastiktränare. Det var varmt och skönt ute, så det blev shorts och linne som gällde. Jag har ju en fot som är helt störd, det krävs inte mycket för att jag ska göra illa den. Så självklart råkade jag vrida den lite konstigt när jag skulle kasta en frisbee, så nu är den svullen och gör svinont. Jag tänker alltid att det går över, men jag borde nog bli lite mer noga med att göra sjukgymnastiken jag fått.
Igår vann vi med 57-12 i footballen. State nästa helg för Lake Travis! :D
Ikväll skulle det vara meteorer synliga runt klockan 10, så vi gick ut men det var helt molnigt, så det var omöjligt att se nåt. Men Helena hade sett fram emot att gå till golfbanan i mörkret och ligga ner i gräset och kolla på meteorer, så vi gick alla till golfbanan ändå, jag och Jules med våra skadade fötter. Hunter och Helena sprang runt och Dixie jagade dem.

När vi kom hem sprang Hunter in i en dörr med tån och den är kanske bruten, haha va alla ska skada fötterna!! Som en kedjereaktion här, undrar vem som är näste på tur. Juste, Helena har redan gjort illa den på gympan. Så det ser ut som att Hans blir näst upp.

Idag är det Luciadagen, jag hade tänkt fixa nåt för familjen, typ frukost på sängen för Jules och Hans, men när jag vaknade var de iväg på Hunters simtävling.  Men jag hoppas att ni alla hade en mysig Lucia och andra advent! Tänk va coolt att få spendera jul i Amerika!!!! Jag är lyckligt lottad.


En söt Lucia, kusinen Fanny för 15 år sedan <3

Anna och Anders, om ni har bilder på mina småkusin-sötisar som Lucior så får ni gärna skicka! :D

Nu ska jag sova, Nighty night! Sweet dreams! <3

Kommentarer
Postat av: Kapten Krok

shorts och linne på lucia låter heeeelt ok............!!!

förresten - omröstningen är avslutad!

http://www.resume.se//nyheter/2009/12/14/utrostad/

2009-12-14 @ 16:18:07
Postat av: Anna K

Alla vi som gillar körsbär i likör måste ha känt att vi slog ur underläge och tokröstat - för inte fasiken kan den vara populärast?!

Ska se om vi fick några bilder från lucia vi kan skicka. Olga vägrade ha luciakrona - fast hon sagt innan att hon ville det. Så båda var tärnor!

Kram kram

2009-12-14 @ 20:49:39
Postat av: Lydia

Haha va roligt med körsbärslikören!

Jo men den ska vara kvar, så omdiskuterad som den är. Det skulle inte bli Aladdin utan den på nåt sätt :P



Jag kan tänka mig att hon var en suuupersöt tärna! :D Jag vill jättegärna se bilder!



Varma Kramar <3

2009-12-16 @ 05:24:53
URL: http://lydiar.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh frisbeegolf är ju jättekul :D jag var också och spelade det med min gympatränare haha, sammanträffande :P det finns en stor anläggning vid Järvafältet där vi var.

Saknar dig <3

2009-12-23 @ 13:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0