Lunch, ar i bibblan

Jag har lunch nu, ville kolla mejlen lite. Ar lite beroende av att kolla mejlen tror jag.. Anyway, jag ska ga ner till kafeterian snart och ata lite Mac 'n' cheese. Ska bli mumsigt!

Det ar iskallt inne i skolan, jag fryser ihjal! De har ACn pa aven om det ar iskallt ute. Pa nyheterna sa de att det skulle snoa idag. SNO? I Texas!? Jag tyckte inte riktigt att det var sa kallt att det skulle kunna komma sno, inte heller gjorde Hans.

Om 3 veckor ar det jullov! Vi skulle aka skidor nagonstans men min kara vardmor slet av en sena i tan typ sa hon kan inte riktigt ga, tror inte hon kan aka skidor da heller. Vi snackade om att aka till Washington DC istallet, skulle va grymt kul!

Efter jul ar det Winter formals, en dans da tjejerna fragar killarna som date. Inte alla tjejer gar med killar men far se om jag fragar nan, och vem isafall... Men det blir nog riktigt kul! Maste kopa klanning och sant forst!

Eftersom jag missade Homecoming, som forresten inte ar stort har, ar jag saa excited for formals!!

Jag ska ga ner till kafeterian och ata lite nu. Ha det bast! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0