Lunch

Jag ar i bibblan, hatar att va har men maste idag for jag maste plugga for provet jag har nasta lektion. Historia..... Maste kunna koncentrera mig, vilket ar ratt omojligt i kafeterian dar alla pratar, hogt! :P

Alla har fragat nagon till winter formals redan. De som inte fragat nan har panik nu over vem dom ska fraga. Jag trodde inte att folk fragade andra redan, det ar en manad kvar. Men sa jag har ingen aning om vem jag kan fraga. :S

Jag fattar inte hur vadret kan svanga sa mycket har. Forst snoade det (pyttelite), igar var det 25 grader ute och imorse var det 0 grader. Hunter sager att det bara ar en kallfront, att det kommer bli varmare igen, men anda.

Nu borjar jag om 10 minuter, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anna K

Creepy guy skulle säkert bli glad ... ;)

Vem du än frågar blir nog väldigt glad!

Är det i början/mitten av januari?

2009-12-09 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0