Jag är så nyttig!

Herregud, jag håller på att bli en amerikan i matväg!
Till lunch idag åt jag en Chick-fil-A (vilket jag gör rätt ofta), men var fortfarande hungrig så köpte en stor pizzaslize också. Och på fotografin köpte vi mat från Chick-fil-A, chicken strips, french fries, peppermint and chocolate shake with whipped cream and a cherry och lemonade till maten. Det satt gott när vi sedan åkte til parken för att ta lite bilder. Fy va gott. Och efter skolan stannade jag och Kirstinia med våran DECA grej, som vi nu måste ändra drastiskt (vi kan inte ha Starbucks, vi kan men vill inte för vi hade behövt låtsas att vi inte visste om att det startas i Arlanda och det känns inte lika kul). Vi tänkte typ en mexikansk restaurang som är sjukt god, eller kringlor. Eller det som jag gillar mest, vänta bara. Tänk om vi skulle starta upp en Universal Studios i Sverige!??! Eller typ en "Little Hollywood" med massa amerikansk mat och kläder, eller typ en mini Rodeo Drive. Såå kul!!

Iallafall, tillbaka till matämnet. Vi åkte till Paneras och åt efteråt med, jag åt en liten panini och mac n' cheese.
Snart blir det chokladkaka som Hans bakar. Jag förbereder magen inför jul! :D

Än en gång, om någon av er skickade en tidning till mig, vem är du? :P

Juste, gårdagen var trevlig. Jag och två tjejer åt burritos på ett ställe till middag och sen mötte vi upp de andra på Mozarts, ett jättemysigt kafé precis vid vattnet, med massa belysning och en farligt god strawberry cheescake och andra desserter och kaffe. Vi träffade Val och hennes pojkvän där med men dom hängde inte med till Trail of lights. Sen åkte vi alla, vi var typ 7 stycken, till the Trail of Lights vilket inte var så stort i år. Det fanns en enorm julgran som man kunde snurra under. Lite svårt att förklara men vi snurrade vi! Jag var dock mycket mer imponerad av alla fina byggnader, siluetten, fy va fint det är i Austin! Jag lägger upp lite bilder en annan gång.

Nu ska jag plugga och äta chokladkaka, ha det bäst och enjoy life! Every second of it <3

Kommentarer
Postat av: Morbror

Tackar för vykortet med tjusiga "gobblers". Du är verkligen duktig som skriver så flitigt på bloggen.

Fast det verkar vara lite naturvetenskap på schemat tycker jag.

2009-12-16 @ 23:25:39
Postat av: Lydia

Så lite så :)

Tack så mycket! Jo det är inte så mycket naturvetenskap på schemat, det har du rätt i. Ingen matte alls och ingen science. :P

Hoppas allt bra med dig!

Varma kramar :)

2009-12-17 @ 05:41:01
URL: http://lydiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0