GOD JUL ALLIHOPA! <3

Nu ska jag sova, tänkte bara säga GOD JUL! :D

Idag var jag och Grace och Cara och shoppade i Barton Creek Mall. Jag hittade en julklapp till min värdfar och lite grejer till mig själv på Forever 21. Sedan åkte vi och bowlade. Det var jag, Grace, Cara, Ben, Stephen, Cole och Catherine (inte min Catherine utan Cole's flickvän). Vi åkte först downtown till UT campus där det finns en bowlinghall men den var stängd så vi åkte till ett annat ställe istället. Varje gång jag är och bowlar så heter alla något roligt typ, och denna gången, precis som förra gången, så hette jag Swedish Fish. Lite komiskt att alla refererar till Swedish Fish när de hör att jag är från Sverige och jag har aldrig ätit det godiset förut!

Någon gång, kanske under lovet, ska jag hänga med Cara och lite folk och klättra i berg! :D Ska bli kul! Och jag har massa människor jag sagt att jag ska shoppa Winter formals klänningar med; Lexie och gänget (fast det blir nog inte av), Catherine, Kirstinia och Grace och Cara. Blir många klänningar jag kommer ha på mig på winter formals! ;P

Nu ska jag sova, Hunter och Helena låg i min säng framtills nu och Helena somnade men jag bestämde mig för att bära in henne i hennes säng, annars hade det slutat med att Hunter tagit all plats i sängen haha. När vi skulle lyfta henne så knuffar Hunter henne av sängen dock! Stackars Heleni. Så säger han "det var inte mitt fel, jag trodde lydia skulle ta emot". Men iallafall, nu är min säng tom och nu ska jag sova.

Godnatt! God Jul! Hoppas ni alla har en underbar julafton och juldag! ENJOY LIFE! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

God jul Lydia! :D <3

2009-12-24 @ 22:00:36
Postat av: Pappa

GOD JUL SJÄLV! HA EN MYSIG JULAFTON OCH JULDAG FÖR VISST BLIR DET JULFIRANDE BÅDA DAGARNA!

JULKRAM!

2009-12-24 @ 22:27:06
Postat av: Kerstin P

Todelidooo... å GOOooooOOD JUL på fröken!!!

Tänk att du inte är hemma hos mamsi å papsi för traditionellt julfirande i Bolinderbyn... att du är så låååångt borta över jul betyder ju i o för sej att halva tiden i stort sett gått av din frånvaro här hemma... När man är borta mycket kan ju detdär "fjärran å främmande" bli till det mest bekanta och nära. Nån gång ibland har i alla fall Jag känt att man gärna kunde släppa allt...bara flyta med i det livsflöde man är mitt upp i, utan att sakna nåt man lämnar bakom sej i så fall... men sen kommer man åter hem och inser hur skönt det är och var man Verkligen hör hemma...

Du är Sannerligen en rikt begåvad tjej som har förmågan att ta till vara det bästa där du är...UTAN att släppa det gamla för det. Det är verkligen härligt!!! Du både "äter kakan å har den kvar - Samtidigt - kan man ju säja!!!

Nu är det snart julenatt och här sitter man på jobbet igen. Imorron är det mamma Saras tur att jobba här... Härde de skulle fira med Olga och Majken ikväll...mys! Jag var inbjuden (goa snällaste Sara!!!) men nu blir det så liiite tid över efter natt å blomjobb å sådär...

Jag hopPPpas å tror du får en värsssSSSSSstingjul Lydia! Tänker på dej!

STOR å VARM Julekram från mammas kollega Kerstin P



2009-12-24 @ 23:13:22
Postat av: Simon

Hej lydde Rebecca är också i usa ifall du är intresserad. Du kan ju posta din bloggadress till henne det tycker hon nog är kul. http://rebeccaboman.blogg.se/

2009-12-27 @ 12:18:14
Postat av: Anna K

Ciao bella - kul att se dig "live" häromdagen!

Hur blev din julafton och juldag? Nu är vi nyfikna här hemma ...!

2009-12-27 @ 17:03:47
Postat av: Lydia

Heej och god jul i efterskott! Gott nytt år!



Kerstin: Du är så gullig! Hoppas du har en underbar nyårsafton! VARMA KRAMAR! <3



Simon: Kul! Det ska jag kolla :)



Anna: Ja, det var superkul!



kraaam!

2009-12-30 @ 17:56:22
URL: http://lydiar.blogg.se/
Postat av: Kerstin Persson

Undrar jag vem som är gullig här... :) Gullan! Va häÄÄÄärligt å få se alla fina julbilder som tagits! Vicka "ungar" och du sååÅÅÅåå himla go med dem! (Nästan tur att Olga å Majken är små nog att inte begripa sej på å bli avis...för oj va KUL ni verkar ha!Juste av dej, de måste se upp till dej nåt grymMMmmt!)

Kära du, nyår blev lite annorlunda i år, men fin ändå!

TopPPpen du tar lite egna initiativ (hörde av din dyra moder du fixat skjuts på egen hand å lite så...Bra!) Man måste ju hinna få upPPpleva lite egna grejer! Konstigt med ett samhälle nästan enbart uppbyggt på bilen som färdmedel.. - det lär ju tex San Francisco oxå vara! Vi skulle åkt dit på skolresa då en av lärarna pluggat där, men man insåg vi inte skulle kunna ta oss Nånstans utan att hyra en buss... ingen T-bana, dåligt med bussar.. Ja, du vet...

STOR KRAM inför vårt nya decennium Lydia!!! Du är en SUuuUUUUPERbrud!!!

2010-01-05 @ 04:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0