Säger bara en sak: Dunkin Donuts!

Jag har fått en ny områdespresentant! Min gamla var rätt konstig, tyckte jag och min värfamilj. Jag hörde inte av honom alls förän ett tag sen när han ringde. Men Jules och Hans har ju snackat med honom en del.. Iallafall, min nya områdesrepresentant ringde idag och bjöd oss på en julfest, blir första gången jag har nån sån utbytesstudent-grej. Ska bli intressant. Jag känner mig så elak mot de andra utbytesstudenterna här, men jag vill inte umgås med andra utbytesstudenter. :P Jag kom inte till USA för att umgås med andra européer. Roligt nog har jag typ alla utbytesstudenter i min skola i mina klasser, alla förutom två tror jag. :P Min nya områdesrepresentant, hon sa att den gamla "inte jobbade där längre". Jag undrar om han kanske inte frivilligt slutade där..

Idag har jag gjort ingenting alls. Eller det är inte sant, jag har gjort massa saker. Jag har tvättat massor, vi alla tjejer i familjen har gjort pedikyr med lite jultema. :) Helena mådde dåligt idag och igår, hon är magsjuk stackarn. Hunter och jag gick till golfbanan precis vid oss och sköt iväg lite bollar. Alla är typ galna i golf här, massor med golfbanor i närheten. Sen har jag ätit massa choklad och massa annat. Mina smaklökar verkar ha ändrats helt. I Aladdin-chokladen tycker jag om alla dom smakerna jag inte gillade innan! Det vill säga de mörka och de med typ likör och sånt i, typ ägglikören, gud va god! Och alla jag gillade innan, det vill säga de ljusa chokladbitarna, de känns inte så speciella. Vilken är din favorit?

Jag är helt förälskad i Dunkin Donuts! Guds gåva till smaklökarna!

Vill ha! Alla är slut haha.

Gölfen idag. Lägg märke till min gyllene swing! :P

Ska sova nu, skola imorn! :)
Nighty night! Sleep tight! Don't let the bedbugs bite!
<3

Kommentarer
Postat av: Kapten Krok

hej!

här kommer en länk till dig (och dina polare nu när även de har smakat) om du inte redan sett den:

http://www.raddajulen.nu/



min favorit har faktiskt med åren blivit just körsbäret - det finns t o m en facebookgrupp för att rädda kvar den rara pralinen! heja heja!



http://www.facebook.com/pages/Radda-din-favorit-i-Aladdin-asken/201990798661?v=info



kram! :)

2009-12-07 @ 11:30:38
Postat av: Pappa

Efter några sådana goda munkar behöver man nog gå ut på golfbanana ett tag. Snygg stil! När det gäller Aladdinfavorit så verkar mina favoriter genom åren vara borttagna. Får nog lobba/rösta för att få tillbaks en o annan. Fn är det nog likörtryffel och trillingnöt som är mina favoriter.

KRAM!

2009-12-07 @ 17:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0