Julen

Julen var mysig, vi firade hos Jules föräldrar. Vi packade bilen proppfull med presenter och hund och så åkte vi dit. Vi åt mat, öppnade presenter och sedan gick vi i kyrkan. Jag fick massa söta saker, fick bland annat ett James Avery armband med två berlocker, en från Hunter och Helena som var ett hjärta där det står "Big Sister" i, samma som den jag gav Helena fast hon fick "Little Sister", och en med Texas med ett hjärta i. Så sött! Fick också massa annat som plånbok, texaströja, lite badgrejer från Victoria's Secret, halsband etc. Min familj här blev glada över sina presenter med :) I kyrkan kunde vi inte sluta skratta, vilket var jobbigt för vi försökte verkligen att inte göra det. Jag kommer inte ens ihåg vad som var roligt, men roligt var det!

Vi sov över och dagen efter, på juldagen, öppnade vi stockings och åt som en lunch/middag där Jules pappa glatt tog fram "this really good pickled herring! It is super good! Kind of sweet". Detta var då sill, men god var den inte riktigt. Jules spydde nästan, haha inte riktigt men. Det var julen kortfattat, jag ska sova nu är trött.

Hoppas eran jul var mysig med!

Lagade svenska köttbullar idag haha :P


Helena

Mein leittle sistör Helena och jag :)

Jules och hennes ängel som Helena gjort.

Hunter

Jules föräldrar, Tim och Charlene fick en räv för Tim gillar att jaga..

<3


Hmm... Tror jag skulle likna ett djur av något slag....


Hans :)

Nu ska jag sova,
Nighty night! Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är alla julbilder tagna i Jules föräldrars hem? Vad är det för små figurer som står i trappan? Tomtar?

KRAM

2009-12-29 @ 09:51:51
Postat av: Malin

Sv: Ja, den är riktigt skoj! En Canon 400D, köpte den via blocket. :) 18-55mm är det. Tänkt att köpa vidvinkel objektiv någon gång, men kostar ju en del så.

Hoppas du har haft en najs jul. :D <3

2009-12-29 @ 15:43:10
URL: http://freebirdnow.blogg.se/
Postat av: Anna K

Heliiina verkar helt crazy och hur go som helst. Att du inte ätit upp henne!

2009-12-29 @ 19:38:57
Postat av: Lydia

Mamma: Japp alla är från Jules föräldrars hus. Och du har rätt, tomtar är det!



Malin: Va kul! Jag vill också ha en sån! Ska spara pengar när jag kommer hem tror jag. :)



Anna: Hon är helt underbar! Jo svårt att inte göra det haha :D



Gott nytt år!

2009-12-30 @ 18:01:13
URL: http://lydiar.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej! Jaa, är också i USA ungefär 30 min utanför LA, ganska nära Malibu. som det ser ut nu stannar jag 2 månader till, även om jag gärna stannat lite lä'ngre:P Sj? hur länge har du varit här och hur länge stannar du?



Tack! Detsamma:) några speciella planer? Kram Rebecca

2009-12-31 @ 02:57:34
URL: http://rebeccaboman.blogg.se/
Postat av: soffie

du verkar haft en kul jul :)

2010-01-01 @ 23:08:59
URL: http://soffies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0