Pictures

Jag tänkte ge er en liten uppdatering om vad jag gjort på sistone, och lägga upp lite bilder och så.

I torsdags var jag och Joy hos Allison och bakade.

I fredags så var jag ju och bowlade med Catherine, Dylan, Justin och Ian. Först åkte vi till KFC (Kentucky Fried Chicken) och åt. Kändes inte så jättenyttigt precis, men det var okej. Sedan bowlade vi, vilket var kul men samtidigt jobbigt för jag kände mig som lite påhoppad. Catherine var ju med sin kille Dylan så jag var fast med de andra killarna. Jag gillar verkligen inte Justin, han ska alltid kalla mig sweetheart, darling eller pumpkin. Usch. Sen den andra killen, Ian, var väldigt på hela tiden och frågade om jag skulle gå på winter formals och om jag hade frågat nån än *hint hint med ögonbrynen*. Så frågar han om jag har en pojkvän i Sverige som väntar på mig. Och i bilen hem så lägger han armen om mig och säger "I feel like gravity is pulling us closer together". Jag svarar med att pusha iväg honom och säger "Really? 'cause I feel like it is pushing us further apart." Jag blir så irriterad på de killarna!

Igår lärde Hans mig att skjuta med pilbåge. Idag åkte jag, Hans, Hunter och Helena till ett jättefint ställe. Det var också väldigt varmt idag, så det var skönt. Kändes som typ 25 men vet inte. Stället vi åkte till var som en flod med berg på sidan av, så vi gick rätt mycket, mina ben är väldigt trötta just nu. Vi hittade en grotta vi gick in i, och massa ungdomar var och klättrade i bergen. Kom att tänka på när vi klättrade med zafari ;)

Här är bilder från the Trail of Lights, Bakningen och Idag.




Hans is skipping stenar ,aka. kastar sandwich ;)

Standing on a stubbe

Helena



Sitting on a sten that was helt enorm!

Hans står på the edge of den stora stenen

Inne there is the ingång to the cave

Our skor was all leriga so we gick in the river a little tag

That was alla bilder for nu. Jag hope ni har det bra and are enjoying livet! :D Hehe..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för alla läckra bilder o generösa blogginlägg!Så roligt att se och läsa! Var det Coloradofloden ni var vid? Ha ett mysigt, roligt och skönt jullov!

STOR KRAM!

2009-12-22 @ 06:40:42
Postat av: Sophia&Lydia

Tack så mycket. :) Ja visst har hon. ;) Detsamma!

2009-12-22 @ 10:09:26
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/
Postat av: Kapten Krok

härliga bilder - ha en superskön jul och ett kul nyår!

2009-12-22 @ 11:04:19
Postat av: Lydia

Pappa: Gud va kul att du tycker det! Floden kallas Pedernales River, samma vatten som när vi var vid Pedernales Falls, bara längre bort.

Tack så mycket papsi! Puss och Kram <3



Kapten Krok: Tack detsamma! :D Ät mycket svenskt julgott ;)

2009-12-22 @ 20:00:53
URL: http://lydiar.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gud vad fint julgodis =) jag har också bakat en del här hemma - pepparkakor, lussebullar, snöbollar, nougatbollar och choklad med jordnötter ;) och gjort pepparkakshus :P



Zafariklättring <3

2009-12-23 @ 13:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0