Trail of Lights

Hej alla glada!
Jag har inte så mycket att skriva faktiskt, idag var det den sista matchen innan State i football, ska messa Lexie och fråga hur det gick, tror vi vann. Isåfall blir det STATE NÄSTA HELG!!! :D
Jag sov till halv ett idag, Hunter hade simtävling där han vann alla grenar! Han förbättrade sin tid i ett event med 28 sekunder! Awesome! Imorn har han en tävling igen, på UT campus. Så det ska bli skoj att se. På måndag ska jag, Grace, Katie och lite andra tjejer åka och äta middag downtown och sen gå på Trail of Lights här i Austin, ett årligt event med massa julbelysning. Tydligen har de skärt ner på det i år på grund av ekonomiska problem. Men det ska bli kul ändå!

När jag hörde av andra folk som varit utbytesstudenter att de gick upp i vikt här så tänkte jag "nej nej, det kommer inte hända mig..". Men det har det, Haha :P Jag bryr mig inte om sånt men jag diskuterade detta med Simone, och det är så sorgligt hur deras mat här verkligen är. När man går upp typ 5 kilo som jag har efter några månader här måste det vara någe skumt med maten här. Tänk att äta det år ut och år in, inte så svårt att att förstå hur de kan vara så överviktiga här. Sen hjälper det ju inte att de tar bilen vart de än ska. Man kan inte gå någonstans hur mycket man än skulle vilja. Som nyttigt snacks äter de som ett slags godis som det ska vara frukt i, chips, och sånt.



Trail of Lights något annat år.

Take Care and Enjoy Life! <3

Kommentarer
Postat av: MH

Varför kan man inte gå ens om skulle vilja?

2009-12-13 @ 20:06:24
Postat av: Mamma

Trail of Lights verkar mysigt. Har ni börjat julpynta hemmet? Jag har fått för mig att många gör det tidigt i USA.

Kram kram från mamsi

2009-12-13 @ 20:06:29
Postat av: Lydia

Jo man kan gå men det är inte lika stort med belysningarna och så som det varit tidigare år.



Vi har pyntat, vi har till och med granen inne, har vi haft ett tag. :)

2009-12-14 @ 00:42:06
URL: http://lydiar.blogg.se/
Postat av: Lydia

Varfor man inte kan ga ar for att det ar sa stora avstand till saker och ting och de har inga trottoarer eller vagar som ar promenadvanliga. Ratt daligt tycker jag...

2009-12-14 @ 20:44:05
URL: http://lydiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0