3

Idag bröt jag ihop en aning.. Tror jag började förstå att jag verkligen åker.. Anna, Anders och mina kusiner Olga och Majken kom hem till oss på avskedsmiddag för mig. Vi åt hamburgare och hade det jättetrevligt. När kvällen började gå mot sitt slut kom jag att tänka på hur mycket jag kommer sakna Anna och Anders och flickorna under det här året. Jag tänkte på hur mycket tjejerna skulle växa osv.. Då gick det inte att hålla tillbaka tårarna. Jag fick världens finaste halsband med ett silverhjärta av dem, det stannar på ;) Jag fick även en jättefin bukett blommor och en nack-kudde till flyget av mammas kompis Kerstin som tyvärr inte kunde komma. Och av Olga fick jag en superfin teckning och ett pysselpapper! Dom hamnar på väggen i Austin, Texas! :)

Igår hade "zafari-tjejerna", alltså Jenny, Angelica, Lelle, Belle, Steff och Signe en liten avskedsmiddag för mig. Vi åt tacos och hade det mys :) Sen gick jag, Jenny och Angelica ut med Kattis och Fredde, blev Emils och sen nån hemmafest. Va skoj :)

På tisdag åker jag! Om 3 dagar, helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0