5

Nu är det 5 dagar kvar tills jag sitter på planet.. Det börjar bli lite mer verkligt nu.. Jag har mejlat lite med skolans studievägledare och på henne lät det som att jag skulle bli junior eller mindre. Medan min värdmamma sa att jag skulle bli senior. Jag fattar ingenting, hade sett fram emot att bli senior men båda har väl sina för- och nackdelar..

Jag har inte så jättemycket saker kvar nu att fixa innan jag åker. Jag har nyss köpt en ny dator så det kan jag bocka av. Men här är en liten lista på vad som är kvar.

Ta kopior på betyg och vaccinationer
Kolla igenom kurskatalogen och välja ämnen
Läsa på om Sverige så jag är förberedd på frågor jag kommer få
Köpa ramar och skriva ut foton på vänner och familj
Växla pengar
Köpa datorväska
Packa!!

Hoppas att jag får plats med allt i min väska, jag hade bara tänkt ta med en, som är enorm.. Men sen köpte jag godis och nu vet jag inte om det får plats. Hmm, ska jag välja bort godiset eller ta en till väska? :S :P

Kommentarer
Postat av: Signe

Kan du inte ha godiset i handbagaget?

Postat av: Lydia

Jo men vet inte om det får plats där heller, ska ha ömtåliga skålar där i men jag får se till att det får plats helt enkelt :)

2009-08-13 @ 19:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0