The United States of America

Just nu sitter jag på hotellrummet i New York! Jag delar rum med en tjej som heter Klara och en som heter Cassandra. Jättetrevliga :) Tyvärr hamnade jag inte med Anna, det hade varit kul. Flygresan gick bra, men när vi kom till Arlanda i morse sa dom att jag och en tjej som heter Cassandra var dom enda som skulle åka via Köpenhamn.. Men väl i Köpenhamn mötte vi upp med massa danska och norska utbytesstudenter :) På planet satt jag och kollade "17 again" hela tiden typ och sov..

När vi kom till hotellet var vi vid poolen en stund innan det var middag. Och nu sitter vi alla tre tjejer på rummet med varsin dator. :)

Imorn blir det fullspäckat schema med sightseeing och shopping och så, längtar!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: ester

var det svårt för dig att betala runt 100 000 ?

eller hhur mycket kostade det, tacksam för svar

2009-08-19 @ 16:22:29
Postat av: Fanny ;P

Du är redan saknad, hoppas du har det riktigt bra ! älskar dig!

2009-08-19 @ 19:42:54
Postat av: Signe

Hej Lydia! Hoppas du har det bra. Jag har lånat dina kläder en massa :) Jag har också simmat i en pool, med dagis-ungarna. Det var så kul att simma med barnen. De höll fast vid mig och tränade på simtag. Jag håller på att gå igenom bilderna nu, från din going away fest. Om du shoppar någonting kul kan du ju ta kort och blogga det eller maila! Ska du hålla kontakten med Klara och Cassandra när ni skiljs åt?

2009-08-20 @ 20:33:05
Postat av: LOUISE

Hej tjejen, jag är ockå över Atlanten som utbytesstudent :) Är det okej om jag länkar din fina blogg?



Kram Louise

2009-08-23 @ 05:30:06
URL: http://teasinglucy.blogg.se/
Postat av: Anna K

Hej Lydia!

Så nyfiken att höra vad som händer! Det verkar ha gått bra allting hittills i alla fall.

Stor kram från moster

2009-08-24 @ 21:15:50
Postat av: Signe

Hej Lydia, om du kollar på min Flickr så har jag lagt ut nästan alla bilder från ditt going away party

2009-08-29 @ 07:58:09
URL: http://signe.co.nr/
Postat av: Anna - New York, USA 09/10

uppdatera bloggen!!

2009-08-30 @ 04:14:40
URL: http://abyfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0