Hejdå Sverige!

Om 6 och en halv timma står jag på Arlanda! :D Klockan 10.00 lyfter planet, vilket innebär att om cirka 9 timmar är jag påväg mot New York. Dagen som jag gått runt och väntat på så länge är äntligen här!!! :D New York kommer bli så himla kul också! Och det bästa av allt är att min kära Anna och jag är där tillsammans! Fy va kul vi ska ha det! Jag hoppas att mina väskor inte väger för mycket (min våg är inte att lita på), för jag vill kunna shoppa i New York med.

Det känns samtidigt jättekonstigt att jag åker om några timmar, var det inte igår som jag gick på intervju hos Explorius? Det känns iallafall så... Jag är helt överlycklig att jag ska åka samtidigt som det är tråkigt att jag inte kan ta med mig alla mina vänner och familj.. Går inte riktigt att beskriva den känslan jag har nu :P Jag kommer sakna er alla här hemma! Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Fredde

Stort lycka till!!! Hoppas du tycker New York är lika fantastiskt som jag gör och ha ett underbart år i Austin!!! Kram /Fredde

2009-08-18 @ 08:36:44
Postat av: therecia

Hej Lydia! jag fick min placering igår och jag ska också till Texas! yey :D



hur länge stannar ni i NY??

Lycka till med resan!!

2009-08-18 @ 08:49:50
URL: http://thereciautbytesstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0