Ett dygn och 7 timmar!

Nu är det ett dygn och 7 timmar kvar tills jag är på Arlanda. Nu är det snart verklighet! Längtar! Ska bli så jäkla kul!!! Ser dock inte fram emot att säga hejdå till familjen... Jag träffade min barndomskompis Malin idag, och att säga hejdå till henne va jobbigt. :/ Vi har  känt varandra sen vi va typ 2 så.. :P Men vi ses snart igen! :)

Jag har uträtt lite ärenden med Mamsi idag med, datorväska blev det och lite andra grejer..

Jag har precis vägt min väska, man får ha med sig två gånger 23 kilo och min väger 30! Och 5 av dom kilona är mitt godis.. :P Så sitter här och trycker i mig =)


Små busungar som ska likna mig och Malin på dagis. (Gillar mina Musse Pigg byxor haha)


Några år senare.. :) Lika vacker idag är du! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Lydiaaaaaaaaaa <3333333

As fint. :)

2009-08-17 @ 00:43:05
URL: http://freebirdnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0