15 dagar kvar.

Igår hade vi avskedsfest för mig, Stephanie och Anna hemma hos Stephanie i Tyresö. Vi grillade hamburgare och umgicks :) Självklart var temat USA med flaggor och serpentiner överallt. Stephanies mor Nancy hade ordnat ett jättemysigt beduintält ute med madrasser, kuddar och filtar. Hon hade även pyntat bordet utomhus med samma tema och ljus :) Det blev en  väldigt trevlig kväll även om många drog hem rätt tidigt. Jag sa några av mina första hejdån igår också, det var tråkigt men det känns verkligen inte som att jag åker iväg ifrån alla i 10 månader. Jag väntar på att jag ska fatta vad jag har gett mig in på, men den dan verkar inte komma :P

Imorgon gäller det för Stephanie. Klockan 10.40 lyfter planet som ska flyga henne till New York och vidare till Phoenix, Arizona där hon för första gången ska träffa sin amerikanska värdmamma, värdsyster och sin tyska "syster" som också åker som utbytesstudent. Jag ska följa med henne till flygplatsen, så det blir sista gången på 10 månader som jag träffar henne. Det lär fällas ett antal tårar...


USA-tjejerna

Mathe och Anna

Sara och Mathe

Jonas, Henrik, Baltazar och Robin

Sara, Mathe, Hebbe och Frida

Bella och Robin

Stephanie har fått en basketboll och rosa solbrillor

Max och Sara

Jag

Flisan och Isabelle

Jojje

Jag

Kommentarer
Postat av: thea

yes jag åker med explorius så vi kommer vara i NYC samtidgt (: yes ja länkar nu ! jag ska inte ha min avskedsfest fören den 15:e, känns som att det inte riktigt är vekrliget fören man sagt hejdå till alla och så. När börjar din skola i USA?

2009-08-03 @ 19:26:47
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: Anna - New York, USA 09/10

JAAA!! Då kan vi gråta tillsammans på planet till NY ;)

2009-08-06 @ 19:45:21
URL: http://abyfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0