11 dagar kvar

I onsdags hade vi besök av moster Anna, hennes kille Anders och deras döttrar, mina kusiner, Olga och Majken. Vi fikade ute på  baksidan och pratade om lite allt möjligt. Flickorna har blivit så stora, tänk vad mycket dom hinner växa på 10 månader, vad mycket jag kommer missa. :/ Usch vad jag kommer sakna hela den familjen :(

Jag har fått mina biljetter! Att jag åker den 18:e visste jag ju redan men fick veta att jag kommer hem den 15:e juni nästa år. Fast det vill jag inte tänka på nu :P

Anna har fått veta att hennes avresedatum blivit flyttat från den 25e augusti till den 18e! :D Vilket betyder att vi kommer åka samtidigt! :D Vi kommer ha det så himla kul!


Anna och jag



Anders, Mamma Sara och moster Anna

Anders och Majken

Majken

Olga:  "Jag gör bollkonster!" ;)



Olga gör yoga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0